Retur och kreditering

För att returnera en vara behöver du fylla i vår retursedel som du sen bifogar din retur. Du mailar oss på reklamation@erotikprylar.se så skickar vi en retursedel tillbaka till dig. Endast när du fyllt i denna och mailat den tillbaka till oss skall du skicka tillbaka ditt paket till oss.

Returfraktens kostnad varierar beroende på storlek och tyngd på ditt paket, därför är det svårt för oss att ge en exakt siffra. Du väljer själv hur du vill returnera din produkt till oss men använd förslagsvis en tjänst som är spårbar, till exempel Postnord eller DHL, då det är du som ansvarar för returen tills den nått vårt lager igen. 

Om din vara skulle vara trasig eller defekt vid mottagandet så ber vi dig kontakta oss inom 3 dagar efter du fått ditt paket med en detaljerad beskrivning av problemet.

Kontakta oss på reklamation@erotikprylar.se så skickar vi ett returformulär du skall fylla i och skicka tillbaka till oss.

Efter godkänt reklamationsärende ska du returnera produkten eller produkterna till oss. Vi kommer att undersöka skadan för att sedan skicka ut en ny vara till dig utan extra kostnad. Om en vara inte finns i lager eller har utgått så kommer vi att kontakta dig innan vidare hantering. Vi hanterar normalt sett reklamationsärenden inom 3 till 5 arbetsdagar. Vi står för returkostnaden samt frakten för ny vara.

Observera att Erotikprylar inte accepterar paket skickade med postförskott eller efterkrav.

Vid en reklamation har du som utgångspunkt rätt att få din köpta vara ersatt med en motsvarande produkt.

Nämen hej 👋
Trevligt att träffas.

Vill du ha 10% rabatt på ditt nästa köp?

Registrera dig till vårt nyhetsbrev för att få fantastiska rabatter först av alla.

Vi spammar inte! Läs vår integritetspolicy för mer info.